Tuesday, July 9, 2013

Drugstore Haul!

Γεια σας, γεια σας!!!



Αγορές!

Ξεκινώ με τα πιο ευρείας από τα ευρείας!

Σαμπουάν, τα αλλάζω πολύ συχνά. Ψάχνω κάτι που να κάνει τα λεπτά, μακριά, με τάση λιπαρότητας μαλλιά μου απαλά, χωρίς να τα βαραίνει και να τα ενυδατώνει, μια που πάντα οι άκρες μου υποφέρουν! Έχετε να μου προτείνετε κάτι;;; Προς το παρόν θα δοκιμάσω το Herbal Essences Fresh Balance.

Συνεχίζοντας με ένα ακόμα προϊόν για τα μαλλιά, σας παρουσιάζω το Sunsilk ProHeat, Spray προστασίας από τη θερμότητα! Έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές, αναρωτιέμαι πώς θα μου φανεί. Ελπίζω να μην τα κάνει να φαίνονται στυλιζαρισμένα, αλλά υγιή και λαμπερά, κρατώντας τα απαλά. Ζητάω πολλά;

Πριν προχωρήσω στα προϊόντα μακιγιάζ και νυχιών, να σας πω ότι δεν είχα σκοπό να πάρω τη NIVEA Soft, αλλά όταν είδα αυτή τη μικρούλα συσκευασία (που μπορείς να την πάρεις μαζί σου παντού) θυμήθηκα την ιδιαίτερη μυρωδιά της- που για μένα μυρίζει καλοκαίρι και δεδομένου ότι μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις επίσης παντού (πρόσωπο, χέρια, σώμα), έγινε δική μου!

Στα αγαπημένα των περισσότερων τώρα, μακιγιάζ:

Τα πρώτα μου πραγματάκια από Glamorous, Golden Rose & Lovie!
Glamorous blush #10: Διπλό ρουζ, με πολύ καλή απόδοση.



Golden Rose Lipliner #225: Μολύβι χειλιών, λίγο περισσότερο σκληρό απ’ όσο θα ήθελα, αλλά πολύ όμορφο χρώμα.

Lovie Lipstick #38: Κραγιόν σε πολύ έντονη ροζ απόχρωση, ματ, με αρκετά καλή διάρκεια (απ’ όσο το δοκίμασα, τουλάχιστον)

Lovie Long Lasting Nail Polish: Ένα όμορφο φυστικί

2 μίνι μανό από Dorothy L, #13 & #69, ένα mint & ένα τυρκουάζ. Φαίνονται υπέροχα, θα δείξει!

Τελευταίο είναι το μανό της Golden Rose #242. Φαίνεται ένα όμορφο, απαλό ροδακινο-κοραλλί. Ελπίζω να δείχνει έτσι όμορφο και φορεμένο!

Ξέχασα να βάλω στη συγκεντρωτική φωτογραφία το μολύβι της Erre Due Lasting Contour Eye 22!

Πάνω αριστερά Glamorous Blush, μέση: Lovie #38, κάτω: Golden Rose  μολύβι

Το είχα χρησιμοποιήσει ήδη, με το που το αγόρασα βλέπετε! Είναι ένα μπεζ μολύβι για το εσωτερικό των ματιών, το οποίο αγόρασα εμπνεόμενη από τη Λούση. Με την πρώτη χρήση, μπορώ να πω ότι μου αρέσει. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι!

Πιθανότατα μελλοντικά να σας κάνω κάποιο review για τα προϊόντα αυτά.

Ποιο σας άρεσε και υπάρχει κάποιο που δεν θα αγοράζατε με τίποτα;

Ανδριάνα
xoxo


8 comments:

  1. Πολυ ομορφα ολα, τελεια χρωματα τα βερνικια νυχιων!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως, ανυπομονώ να τα φορέσω!

      Delete
  2. exoume akrivws ton idio tupo malliwn!!
    teleio to kragionaki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια;; Καμιά συμβουλή/καλή ιδέα;;
      Ναι, είναι! :)

      Delete
    2. nai!Na min louzeis ta mallia sou me sampouan gia lipara mallia..alla gia kanonika!sumvouli tou kommwti mou..ontws exei diafora..den xerw gia poion logo omws!mallon ta sampouan gia lipara mallia einai "varua"...episis pira apo dafni sampouan me oudetero ph...kai to xrhsimopoiw 1 fora tin evdomada! ;)

      Delete
    3. Χμμ.. Ωραία, λοιπόν! Θα τα δοκιμάσω! :)

      Delete
  3. Πολύ ωραία όλα, λατρεύω τα βερνίκια της golden rose! Το συγκεκριμενο μπεζ μολυβακι της erre due το ζαχαρωνα κι εγω αλλα ειδα χτες οτι ειχε το asos 30% στα rimmel και ετσι παρηγγειλα ενα μπεζ της rimmel που ειχα ακουσει επισης πολυ καλες κριτικες, για να δουμε :)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βασικά, είναι το μόνο που έχω αγοράσει κι έχω φορέσει! Οτιδήποτε άλλο σε μπεζ/λευκό, απλά δεν... Παρουσίασε μας το να το δούμε όταν σου έρθει!

      Delete

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!