Tuesday, July 23, 2013

Empties #1

Γεια σας, γεια σας!



Πρώτη ανάρτηση με empties, λοιπόν, και πάμε να ξεκινήσουμε γρήγορα-γρήγορα:

  • Σαμπουάν Pantene Pro-V Aqualight
Συμπαθέστατο προϊόν, το έχω αγοράσει αρκετές φορές μια που κάνει τα λεπτά μαλλιά μου απαλά κι ανάλαφρα, όπως άλλωστε και ισχυρίζεται. Μυρίζει όμορφα, καθαρίζει καλά και τα νιώθω αρκετά ελαφριά κι ενυδατωμένα. Δεν είναι όμως και κάτι που με έχει ξετρελάνει. Θα το ξαναπάρω, αλλά αργότερα. Αν είδατε έχω ήδη αγοράσει κάτι άλλο…

  • The Body Shop-White Musk Sumptuous Shower Gel
Φινετσάτα μυρωδάτο, απαλά καθαριστικό, χωρίς σαπούνι, με την ποιότητα του The Body Shop, cruelty free. Μου άρεσε, ναι. Θα το ξαναπάρω; Μάλλον όχι, λόγω τιμής αφενός αλλά και λόγω καλύτερων εναλλακτικών, όσον αφορά το άρωμα: Ήταν καλό, αλλά δεν είχε καθόλου διάρκεια.

  • The Body Shop-White Musk Voluptuous Velvet Body Crème
Υπέροχα ενυδατική, μοναδικά μυρωδάτη κρέμα. Δεν ήταν τόσο πλούσια όσα τα body butters, ούτε όμως και όσο ελαφριά όσο τα απλά γαλακτώματα σώματος. Δεν αργούσε να απορροφηθεί και άφηνε πραγματικά βελούδινη και διακριτικά αρωματισμένη την επιδερμίδα. Όταν την φορούσα την ταίριαζα πάντα με το αντίστοιχο άρωμα του The Body Shop. Θα την ξανα-αγόραζα; Πιθανόν. Αλλά υπάρχουν τόσες άλλες στη wishlist μου, που σίγουρα θα καθυστερήσω.

  • Αποσμητικό InvisiDry από Garnier Mineral
Αρχικά να πω ότι γενικά προτιμώ τα αποσμητικά σε σπρέι. Και συνήθως (εδώ και πολλά χρόνια) αγοράζω Dove. Λόγω paraben, εγκυμοσύνης, μωρού και τα τοιαύτα, έψαχνα μια πιο «αθώα» εναλλακτική. Το συγκεκριμένο, το είχα δοκιμάσει και παλιότερα και ήμουν αρκετά ικανοποιημένη. Αυτή τη φορά, όμως με απογοήτευσε. Ίσως φταίω εγώ, που λόγω τρελών ορμονών τελευταία έχω αυξημένες απαιτήσεις. Πάντως, δεν κρατούσε την «φρεσκάδα του ντους» ούτε για μισή μέρα! Άρα, δυστυχώς, δεν θα το προτιμήσω ξανά..

  • Οδοντόκρεμα Colgate Triple Action
Fact: Τα δόντια πρέπει να είναι πάντα βουρτσισμένα και η αναπνοή καθαρή. Περισσότερο από τα μαλλιά και τα ρούχα σας αντίστοιχα.. Ή τουλάχιστον αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη. Αν πληροίτε όλα τα παραπάνω, τότε συγχαρητήρια στη μαμά σας! Χαχα! Μια χαρά οδοντόκρεμα, κάποια στιγμή θα ξαναβρεθεί στο δρόμο μου…

  • Estee Lauder Perfectly Clean Moisturising Cleanser
Υπέροχη μυρωδιά, που διαρκεί. Αίσθηση καθαριότητας ανεπανάληπτη! Κι όλα αυτά από μια κρέμα που με ελάχιστη ποσότητα προσφέρει πλούσιο αφρό, αφαιρώντας και το μακιγιάζ. Όχι το μακριάς διάρκειας… Μου άρεσε πολύ, ναι. Δεν  θα το ξανάπαιρνα, όμως. Κι όχι λόγω της τιμής (νομίζω ότι διαρκεί για πολύ καιρό), ούτε επειδή ίσως το κατήργησαν με το νέο λανσάρισμα καθαριστικών (δεν τις έχω δει από κοντά τις νέες σειρές). Απλά, νομίζω ότι τελικά είναι λίγο παραπάνω «σκληρό» με το δέρμα μου απ’ όσο θα το ήθελα. Ίσως επειδή μάλλον περιέχει σαπούνι, αντίθετα με όλα τα υπόλοιπα καθαριστικά που χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα.

  • Μάσκαρα Lancome Hypnose
Νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι μιλώντας γι’ αυτό το προϊόν. Την αγαπώ αυτή τη μάσκαρα, την έχω πάρει δεκάδες φορές και θα την πάρω άλλες τόσες!

  • Υγρό Eyeliner Artdeco
Είναι αρχαίο. Αλλά καλό! Έχει πινελάκι-τρίχα που για μένα είναι βολικό στο να κάνω λεπτή γραμμή, μια που δεν έχω γίνει ακόμα εξπερ! (ξέρετε τώρα, ορισμένες φορές είναι τέλεια η γραμμή, άλλες πάλι λες και δεν έχεις ξαναπροσπαθήσει ποτέ να βάλεις eyeliner---tragic!!!)

  • Longlasting Foundation Oil Free-Artdeco
Η Artdeco γενικά είναι μια εταιρία που μου αρέσει πολύ κι έχω ανακαλύψει «διαμαντάκια» κατά καιρούς. Στην αναζήτηση λοιπόν του HG foundation, σκόνταψα πάνω σε αυτό και το αγόρασα, μια που δοκιμάζοντας το στο Hondos το χρώμα μου ήταν τέλειο!!! Αυτό για μένα είναι δύσκολο, να ξέρετε, μια που το χειμώνα φωσφορίζω σχεδόν και το καλοκαίρι, εεε… μια από τα ίδια! Απλά το «κρύβω» με bronzing powders. Αυτό το foundation, λοιπόν, που ήμουν τρελά ευτυχισμένη που αγόρασα και βρήκα σε τέτοια ταιριαστή απόχρωση κατέληξε να είναι.. στόκος! Ναι, ΣΤΟΚΟΣ! Τι ενυδατική, τι primer, τι απολέπιση κι όλα μαζί μπας και στρώσει, τι αναμίξεις, τι πειραματισμούς έκανα, δεν λέγεται! Και όχι, δεν έφτιαχνε καθόλου το αποτέλεσμα. Τι με τα χέρια το άπλωσα, τι με σφουγγαράκι, τι με πινέλο stippling, τι με buffing…αυτό εκεί! Στόκος! Από 2 μέτρα απόσταση, βέβαια, φαινόμουν κούκλα, μια και το χρώμα ήταν τέλειο, αλλά τετ-α-τετ… Χάλια! Και εννοείται ότι το SPF 20 που μου άρεσε γιατί σκεφτόμουν ότι θα το βάζω χωρίς αντιηλιακή, ήταν κι αυτό χάλια τα βράδια που δοκίμαζα να το βάλω, γιατί σε τυχόν φωτογραφία ήμουν σαν το φάντασμα… Fail! Σ’εμένα τουλάχιστον…

  • Perfect Teint Illuminator-Artdeco
Ορίστε κι ένα προϊόν-λατρεία. Αν ψάχνετε ένα illuminator, δοκιμάστε το! Έχει πολύ ελαφριά υφή και γίνεται ένα με την επιδερμίδα σας χαρίζοντας λάμψη. Αν το χρησιμοποιήσετε κάτω από τα μάτια θα δείξουν αμέσως πιο ξεκούραστα και μη φοβάστε, δεν τονίζει τυχόν γραμμές έκφρασης.

Τέλος, ένα προϊόν που τελείωσε και καμία σχέση δεν έχει με περιποίηση/μακιγιάζ:

  • Μαλακτικό Lenor- Breath of fresh air
Είναι από τα πιο αγαπημένα μαλακτικά, ειδικά για τα ρούχα του άντρα μου! Φρεσκάδα που διαρκεί και διαρκεί και διαρκεί…


Αυτό ήταν το 1ο μέρος από τα μάλλον αρκετά empties του μέλλοντος…

Ποια είναι η δική σας άποψη για τα προϊόντα;

Ανδριάνα

xoxo 

10 comments:

  1. to garnier to aposmitiko oute emena mou arese :(
    gi auto pleon exw katalixei se Dove kai Sanex!
    to ka8aristiko apo estee (to roz omws) to agapw!einai sta top 3 mou!!opws episis kai i Lancome mascara!
    episis agapw lenor...pairnw mono to xruso omws!einai to kalutero gia emena!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρελή απογοήτευση το Garnier, δεν το περίμενα.. για την ακρίβεια άδειασα 2 διαφορετικά της σειράς, μπας και έχουν διαφορά, αλλά τζίφος! Τα Dove τα θεωρώ εγγύηση, τώρα αγόρασα το pure να το δοκιμάσω, ελπίζω να παραμείνει η αγάπη μου!
      Όσο για τα υπόλοιπα, προφανώς έχουμε αρκετά κοινά αγαπημένα, μεταξύ αυτών και το φαγητό!!! ;)

      Delete
    2. xaxaxxaxaxa nai ontws!!!to fagito kai kuriws ta gluka! :D

      Delete
    3. Ναι, παιδί μου σου λέω! Στο μυαλό μου είσαι!!! χαχαχαχα

      Delete
  2. Very good empties :) I love cosmetics The Body Shop :)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Την Hypnose της Lancome την έχω καιρό στην Wishlist μου και δεν ξέρω γιατί δεν την έχω αποκτήσει ακόμα,έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτήν την μάσκαρα και θέλω να την δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!
    to lenor είναι και μέσα στα δικά μου αγαπημένα μαλακτικά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ό, τι κι αν έχω δοκιμάσει, πάντα σε αυτήν επιστρέφω! :)

      Delete
  4. Με αυτά που διάβασα το Art Deco illuminator μπήκε στη wish list μου!!
    Bisous doll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μ' έχει σώσει πολλές φορές! Ψάξε το, δοκίμασε το κι ελπίζω να σου αρέσει όσο εμένα! :*

      Delete

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!