Friday, July 19, 2013

Nails, nails... Golden Rose #242

Από το τελευταίο Haul που έκανα, αυτό το μανό και το #69 της Dorothy L ήταν από αυτά που ήθελα να δοκιμάσω άμεσα!

Δεν άντεξα, λοιπόν, και πρώτη φορά στη ζωή μου έβαλα και στη δουλειά κάτι πιο έντονο από γαλλικό/απαλό ροζ/nude!

Καταρχάς να σας πω ότι η σύσταση του μου αρέσει πολύ, μια που είναι λεπτόρρευστο ώστε να απλώνεται εύκολα αλλά ταυτόχρονα βγάζει μια χαρά χρώμα, σε σημείο που άνετα το κυκλοφορώ με ένα μόνο χέρι (οκ, αρκεί να το έχετε περάσει ομοιόμορφα…)
Μία στρώση. Not bad, ha?


Είναι ένα έντονο ροδακινί ή πολύ απαλό κοραλλί, όπως το πάρει κανείς.

Η διάρκεια του είναι εντυπωσιακή! Πληροφοριακά, στα δικά μου νύχια που σπάνε και ξεφλουδίζουν εύκολα και δεν κρατάνε μανό χωρίς να ξεφλουδίσει στη δεύτερη μέρα κιόλας, αυτό έμεινε τέσσερις! Με ένα χέρι! Και χωρίς βάση ή top coat που βαριέμαι ΑΦΟΡΗΤΑ να βάζω…

Άριστη, λοιπόν, η Golden Rose! Στα δικά μου νύχια, τουλάχιστον… Τώρα θα ήθελα να δοκιμάσω τα ημιμόνιμα (;) μανό τους. Δυστυχώς δεν τα έχω δει πουθενά στην πόλη μου. Ξέρεις κανείς αν πωλούνται online πουθενά;

UPDATE: Λοιπόν, μια που καθυστέρησα πολύ να ανεβάσω αυτήν την ανάρτηση, να σας πω και τα άλλα ευχάριστα: Έκανα και πάλι μανικιούρ μ’ αυτό το ήδη αγαπημένο μανό, έβαλα δυο χέρια αυτή τη φορά και είπα να βάλω κι ένα top coat, αφού το έχω και κάθεται.
Δύο στρώσεις+top coat=1 εβδομάδα διάρκεια!

Τα αποτελέσματα; (Μανό Golden Rose)x2 στρώσεις+Top Coat Seche Vite= 1 εβδομάδα όμορφο, λαμπερό μανικιούρ! Και τι συνεπάγεται αυτό; Ανδριάνα=Ευτυχισμένη!

Περιμένω τα σχόλια σας και τυχόν προτάσεις.

Ανδριάνα

xoxo 

8 comments:

  1. αχ ειναι τελειο το χρωματακι, δεν ηξερα οτι η golden rose εχει και ημιμονιμα τελεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι τέλειο, ναι! Εχει και ημιμόνιμα, αυτό δεν είναι ένα από αυτά, αλλά θέλω πολύ να τα δοκιμάσω, μιας κι έχει πολύ ωραίες αποχρώσεις!

      Delete
  2. Τι γλυκιά απόχρωση!!!θα το εχω στα υπόψιν!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάντως ακόμα ψαχνω ενα κραγιόν που ειχες δειξει σε τετοια αποχρωση περίπου από την ίδια εταιρία!

      Delete
  3. πολύ όμορφο κι από προσωπική εμπειρία τα golden rose μου κρατάνε μια βδομαδα αναλλοιωτα...
    ποια είναι η πόλη σου αλήθεια? γιατι κι εγώ εδώ στα Χανια δυστυχώς δεν έχω πρόσβαση σε πολλές εταιρείες... ;((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάλλον πρέπει να πάρω περισσότερες αποχρώσεις, λοιπόν!
      Ρέθυμνο είμαι εγώ! Μαζευόμαστε Κρητικοπούλες, βλέπω! :)
      Άσε, τουλάχιστον έχεις Sephora & όχι μόνο... Πφφφ!

      Delete
  4. ti gluko rodakini xrwmataki!!polu m'aresei!! :D
    filakiaaaaaaaaa!!!

    ReplyDelete

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!