Sunday, August 4, 2013

Nails, nails... Essie "Instant Hot"

Εγώ και τα νύχια μου, μια ιστορία αγάπης-μίσους!

Αγαπώ να τα φτιάχνω και να τα βλέπω περιποιημένα, αλλά μισώ το πόσο εύκολα χαλάνε, σπάνε, ξεφλουδίζουν…

Έχω πει χαρακτηριστικά, ότι αν ήμουν γάτα και τα νύχια μου ήταν βασικό μου όπλο, μάλλον θα είχα χάσει και τις 9 ζωές μου!

Το μανικιούρ μου δε διατηρείται με τίποτα (με εξαίρεση το τελευταίο, πρέπει να τσεκάρω αν φταίει το Seche vite, αλλά πώς βαριέμαι να το βάζω…) κι έχω δοκιμάσει τα πάντα: ακρυλικό, τζελ, υβριδικό… 
Οπότε τελευταία, απλά τα βάφω, μόνη μου, στο σπίτι όταν βρίσκω ευκαιρία κι απλά εύχομαι να κρατήσουν πάνω από 2 μέρες τη φορά!

Αυτή τη φορά σας δείχνω το Instant Hot της Essie. Περιγράφεται από την εταιρία ως “an angelic creamy white shimmer”. Είναι από τη Bridal συλλογή του 2012. Στο μπουκαλάκι φαίνεται φανταστικό, αλλά όταν πας να το βάλεις, είναι μαρτύριο! Βγαίνει πολύ streaky και νομίζω τελικά ότι ο μόνος τρόπος να το εφαρμόσεις είναι σε παχιές στρώσεις.


Για να μη σας ζαλίζω, εγώ έβαζα λεπτές στρώσεις, έβγαινε χάλια και τελικά το αποτέλεσμα που βλέπετε είναι με 3 στρώσεις!

Το shimmer του στα νύχια δε φαίνεται καθόλου κι ενώ το βλέπεις ζαχαρί, τελικά καταλαβαίνεις ότι έχει ροζ υποτόνους.

Συμπέρασμα: Το αγόρασα γιατί νόμιζα ότι θα είναι ένα υπόλευκο με ελαφρούς ιριδισμούς σαν εκείνα τα χρώματα που χρησιμοποιούμε σε γαλλικό μανικιούρ, αλλά τελικά βγαίνει opaque. Δεν είναι άσχημο, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας! Σίγουρα με απογοήτευσε κατά την εφαρμογή, πάντως!

Σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο; Κι αν ναι, με ποιο μανό;

Περιμένω!

Α! Και μην ξεχνάτε το giveaway μου!!!

Ανδριάνα

xoxo 

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!