Tuesday, September 17, 2013

Ideal σειρά καθαρισμού της L'oreal - First impressions&mini reviews

Γεια σας, γεια σας μικρά μου περλάκια!



Σήμερα, όπως καταλαβαίνετε κι απ’ τον τίτλο έχει την τιμητική της η νέα σειρά καθαρισμού της Loreal, απ’ όπου αγόρασα κάτι για κάθε τύπο επιδερμίδας (έτσι τα περιγράφει η εταιρία, εξηγώ παρακάτω) στη συνεχή αναζήτηση για το τέλειο καθαριστικό.


Πρώτο στη μάχη μπήκε το αισθησιακό (όπως αναγράφει η ετικέτα) λαδάκι καθαρισμού, το Ideal Glow, ιδανικό για κουρασμένες επιδερμίδες, που αφαιρεί ακόμα και αδιάβροχο μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια. Ό,τι πρέπει για μια «φρέσκια», εργαζόμενη μαμά σαν κι εμένα δηλαδή, που χρησιμοποιεί longlasting φόρμουλες στο μακιγιάζ της, αλλά δε θέλει να ταλαιπωρείται όταν τελικά επιθυμεί να το αφαιρέσει.

Το αισθησιακό του θέματος, η μυρωδιά του δηλαδή, δε θα έλεγα ότι με ενθουσίασε. Ενώ δεν έχω πρόβλημα με τα αρώματα σε είδη καθαρισμού και περιποίησης, αυτό μου φάνηκε λίγο έντονο. Γνώμη μου, όμως, που ίσως να μη συμμερίζεστε εσείς. Πάντως, με το που το εφαρμόζεις, κάνεις ελαφρύ μασάζ και το μακιγιάζ σου είναι παρελθόν! Εννοείται ότι το ξεπλένεις- αρχικά προσθέτεις λίγες σταγόνες ώστε να γαλακτωματοποιηθεί κι έπειτα ξεπλένεις με άφθονο νερό και αναδύεται μια φρέσκια επιδερμίδα!

Σημαντικό: Δεν αφήνει λιπαρότητα!!! Ναι, εντυπωσιάστηκα, αλλά δεν μένει λιπαρότητα στο δέρμα! Αν είστε παλαβή σαν κι εμένα ίσως, προληπτικά, να κάνετε κι ένα πέρασμα με κάποιο άλλο μέσο καθαρισμού (τζελ, νεράκι micellaire, λοσιόν), αλλά δεν είναι απαραίτητο βήμα!

Να σας πω κάτι που παρατήρησα την πρώτη-πρώτη φορά που το εφάρμοσα: Για αρκετή ώρα η επιδερμίδα μου ήταν αρκετά κόκκινη! Κι αισθανόμουν «αναψοκοκκινισμένη»! Μήπως έκανα πιο έντονο μασάζ απ’ όσο χρειαζόταν; Μήπως έπαθε «σοκ» το δερματάκι μου από το «αισθησιακό» του πράγματος; Ποιος ξέρει;; Πάντως δεν το ξανάπαθα, αλλά το αναφέρω απλά fyi


Εκείνο που ακολούθησε δεύτερο (ναι, κι εγώ απορώ πώς κρατήθηκα, δεδομένης της εμμονής μου με το Bioderma!!!) ήταν το Ideal Soft νερό καθαρισμού micellaire
Η διαφορά που σίγουρα ένιωσα και μου άρεσε περισσότερο (!) από το Bioderma ήταν η έλλειψη αρώματος. Για αποφυγή παρεξηγήσεων: Ναι και τα δύο είναι υποαλλεργικά, χωρίς άρωμα, για ευαίσθητες επιδερμίδες. Αλλά στο Bioderma «πιάνω» μια μυρωδιά που δεν μου είναι και η πιο ευχάριστη. Κάνει τη δουλειά του ως νεράκι micellaire. Κατά τ’ άλλα, θα σας πω τη λεπτομερή γνώμη μου σε βάθος χρόνου. Το μόνο που βρίσκω αρνητικό είναι η συσκευασία των 200ml, τη θεωρώ πολύ μικρή για ένα τέτοιο προϊόν που φεύγει κυριολεκτικά σαν νεράκι…

Τέλος, το Ideal Fresh Αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό, ολοκληρώνει το σημερινό ποστ. 
Τα θετικά του: δεν έχει σαπούνι και οινόπνευμα. Ισχυρίζεται ότι αφαιρεί όλα τα ίχνη του μακιγιάζ και καθαρίζει τους πόρους, ενώ απευθύνεται σε κανονική ως μικτή επιδερμίδα.
Όντως αφαιρεί το μακιγιάζ, αλλά πάντα θα χρησιμοποιήσω και κάτι ακόμα, για να είμαι σίγουρη. Συνήθως το micellaire νεράκι…
Είναι δροσερό, με μια ανεπαίσθητη, ευχάριστη μυρωδιά γκρέιπφρουτ (αυτό «πιάνει» η μύτη μου!). Μάλλον θα μείνει στην πρωινή μου ρουτίνα, αφού σε ξυπνάει και δεν έχεις πολλές απαιτήσεις όσον αφορά τον καθαρισμό!

Συμπερασματικά:

Τρία πολύ καλά προϊόντα. Δεν θα περίμενα κάτι άλλο από τη Loreal, βέβαια...
Δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα από αντίστοιχα, πιο ακριβά προϊόντα και μάλλον θα ξαναμπούν στο καλάθι και το μπάνιο μου όταν τελειώσουν. Ειδικά αν τα βρω σε προσφορά -40% όπως τώρα.

Ποιες είναι οι δικές σας εντυπώσεις;

Τι θα προτιμούσατε να δοκιμάσετε από τα παραπάνω, αν δεν τα έχετε καταφέρει ακόμα;

Να απολαμβάνετε την κάθε στιγμή!
(Γιατί σας αξίζει!  J )

Ανδριάνα
xoxo




7 comments:

  1. Πολυ ωραιο review, το νερακι θελω εδω και καποιο καιρο να δοκιμασω σιγουρα θα ειναι το επομενο που θα παρω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ, ζαχαρένια μου! ;)

      Δοκίμασε το, ειδικά αν δεν έχεις δοκιμάσει τέτοιο προϊόν ως τώρα- είναι πρωτοποριακό, πραγματικά!

      Delete
  2. Αχ, πολύ χαίρομαι που βρίσκω το μπλογκ σου :)

    Τα είχα βρει και τα τρια στο Μασούτη το καλοκαίρι με -40% και φυσικά δεν κρατήθηκα. Τα έχω λατρέψει και τα τρία και τα βρίσκω εξαιρετικά αποτελεσματικά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς όρισες, λοιπόν, στο ταπεινό μου μπλογκ! (δεν μπορώ και να σε τρατάρω κατιτις διαδικτυακά...)

      Έτσι τα πήρα κι εγώ και θα έλεγα ότι τα χρησιμοποιώ και συνδυαστικά μεταξύ τους. Πραγματικά αξιόλογα προϊόντα!

      Delete
  3. Εχω ακούσει οτι το L'Oreal ειναι καλυτερο απο το Bioderma και βασικο στοιχιζει και λιγοτερο..μολις μου τελειωσει σιγουρα θα το προτιμησω!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοίτα, αν δεν το βρεις σε προσφορα η διαφορά τιμής δεν ειναι και πολύ μεγάλη (αρκεί βέβαια να βρεις/αγοράσεις το Bioderma online, γιατί αλλιώς είναι φωτιά! οπότε ναι, αυτό σε συμφέρει πολύ...)
      Δοκίμασε το πάντως, αξίζει! xxx

      Delete
  4. Αχ, σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Τον ξέρω τον Χαλκιαδάκη, Κρητικοπούλα κι εγώ, αλλά την προσφορά την έχασα, ευτυχώς είχα βρει εκείνη! :)

    ReplyDelete

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!