Friday, November 1, 2013

Kiehl's Super Multi-Corrective Cream

Γεια σας, γεια σας!

Καλό μήνα και καλό χειμώνα, μια που δεν ξέρω για σας, αλλά εδώ στο Ρεθυμνάκι ο καιρός κατσούφιασε μάλλον στο άκουσμα "Νοέμβρης", συννέφιασε και κάνει και μια ψυχρούλα παραπάνω!

Μια σύντομη ανάρτηση η σημερινή, για να σας δείξω την κρεμούλα (υπερ-κρέμα θα έπρεπε να πω καλύτερα.. Όνομα και πράγμα) που είχα την χαρά να κερδίσω από το Beautyblog.gr.





Για την ακρίβεια, είχα την τιμή και τη δυνατότητα να είμαι μία από τις 10 τυχερές που θα δοκίμαζαν την κρέμα πριν την επίσημη κυκλοφορία της στην Ελλάδα! Αυτό το προνόμιο συνοδευόταν κι από την υποχρέωση να πεις τη γνώμη σου  για την κρέμα ("υποχρέωση"... λες και θα μπορούσα να κρατήσω το στόμα μου κλειστό και τη γνώμη μου μόνο για εμένα-εννοείται ότι θα έβγαινε στον αέρα μέσα από αυτό το ιστολόγιο!) έπειτα από 2 εβδομάδες χρήσης της κι έπειτα θα παραλάμβανες και την κανονική συσκευασία, δεδομένου ότι αρχικά σου έστελναν μόνο μια συσκευασία-εργαστηριακό δείγμα 30ml (μεταξύ μας: δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ήταν μόνο τόσο! Η συσκευασία δοκιμής έχει το μέγεθος της κανονικής κρέμας σχεδόν!!!!)

Την γνώμη μου την είπα, αν αναρωτιέσαι θα δεις τόσο τη δική μου όσο και των υπόλοιπων κοριτσιών εδώ, οπότε έχω και την υπέροχη, κανονική συσκευασία στα χέρια μου!


Αυτή η ανάρτηση, λοπόν, σκοπό έχει να:
  1. Σας κάνει γνωστή μια κρέμα, που ΑΞΙΖΕΙ τον κόπο να γνωρίσετε και να δοκιμάσετε
  2. Αποτελέσει ένα είδος "ευχαριστώ" για την Τζούλια Κυριλή, που ναι, την έχω αναφέρει κι άλλη φορά, αλλά πέρα απ'το γεγονός ότι αυτή είναι η αιτία που ξεκίνησα κι εγώ εδώ (αφορμές πολλές, αλλά...), είναι ένα άτομο ακομπλεξάριστο και αυθεντικά καλό και στηρίζει την καθε μια από μας, όπως μπορεί, μια που έχει το "μάτι" και το ένστικτο να διακρίνει τι κρύβει η καθεμιά μας...
Θα τα πούμε πολύ σύντομα, ελπίζω.

Για πείτε μου, όμως ως τότε:

Τι έχετε δοκιμάσει εσείς από την Kiehl's? Διότι εγώ εδώ που βρίσκομαι δεν έχω πρόσβαση στα προϊόντα της... Πφφ.. Μόνο 2 δείγματα που βρήκα στο Glowbox κι αυτή την σούπερ κρέμα!
Θεωρείτε ότι είναι καλή η αναλογία τιμής ποιότητας;

Ανδριάνα
xoxo


2 comments:

  1. Πρωτη φορα βλεπω γι αυτες, πολυ ωραια παρουσιαση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλή! Εσύ, βέβαια, νομίζω ότι είσαι πολύ νιάτο για να τη δοκιμάσεις! ;)

      Delete

Thanks for stopping by!

I'd love to read your comments!

Come back for an answer, especially if there is question you 've placed!